Ön-marketing kezdőknek

Az egyik legalapabb marketing fogás akár a boltban vagy, akár az utcán, akár webshoppolsz, hogy hatással van rád, ha látod, hogy másvalaki is megvette azt a terméket. Ez egy ilyen egyfajta ősi bizalmi, csordához való tartozás kérdés. A csimpánz is előbb eszik a kajából, ha te (úgy tettél, mintha) eszel az ételből.

Hogyan tudod ezt önmagadon alkalmazni?

Bízz a termékben. Bízz önmagadban. Te kell hogy legyél az első, aki hisz benned. Aztán jöhetnek a "vásárlók", barátok, karrier, szerelmi kapcsolat(ok), akármi, akárki. De amíg te nem hiszel magadban, ki lenne akkor az az első személy, aki kipróbálja a terméket? Azaz, ki lenne, aki megszólít, odamegy, kezet fog... 

20500_419130044825498_1440576164_n.jpgbigstock-man-using-scissors-to-remove-t-116296193-618x428.jpgimage2.jpgquotefancy-461768-3840x2160.jpg