mindenkinek van főnöke...
Mindenkinek van főnöke. Úgy hívják ügyfél.
Órákat beszélhetnénk erről, hogy ez így van e, vagy sem, de hidd el, hogy a végén kilyukadnánk oda, hogy igen.
hogy segítsem a megértést, itt egy másik ábra:
Egy két hétköznapi példa pluszban segítségül.
1: A te ügyfeled a céged, ahol dolgozol. A kapcsolattartód a cégen belül pedig a felettesed. A céged a szaktudásodat ÉS az idődet veszi bérbe. Bérbe adhatod azt több cégnek is, vagy csak egynek, ez rajtad áll, azonban az ügyfeled fizet ki téged.
2: a főnöködnek is van főnöke. Az lehet egy újabb főnök, lehet akár maga a tulaj is, azonban a kör ott zárodik be, hogy ők honnan kapják a pénzt. Az ő ügyfeleik maga az ügyfél, aki a cég szolgáltatásait igénybe veszi, ergo fizet érte.
Ez persze nem azt jelenti, hogy a főnöknek/ügyfélnek mindig igaza van és vakon engedelmeskedni kell annak, amit mond, lehet panasszal élni, amit meg lehet beszélni, aztán a szolgáltatáson változtatni, jobb esetben javítani. Viszont az elégedett ügyfél a jó ügyfél (kérdezd meg bármelyik gésát).
Az ügyfeleid képesek többet is kifizetni azért, hogyha jól bánsz velük. Tévhit, hogy az ügyfél a terméket veszi meg. Azon felül, hogy minden ügyfél, a megfelelő szintű minőséget keresi a szolgáltatásokban, attól fogja megvenni, aki ügyfélként bánik velük, nem pedig vevőként. A különbség az kedves olvasó, hogy az ügyfél egyfajta partnerséget jelez, ebből fakadólag hosszabb távra értendő, a vevő pedig csak egy rövidtávú érintkezést jelent.
Amennyiben te nem egy balatoni büfés vagy, aki 1-1 hétre találkozik a vevőivel, ajánlatos neked is a vásárlóid ügyfélként, sőt, főnökként tekinteni.
( (
) )
................
| |]
`----------'
Ha tetszett a cikk, hívj el egy kávéra személyesen és beszéljük át, vagy ha épp nem érsz rá, küldj egy kávét.
Addig is kérlek oszd meg, vagy nyomj egy "like"-ot.
Köszönöm!